راه اندازی پویش دلنوشته سلام سردار دلها در هفته دفاع مقدس 

راه اندازی پویش دلنوشته سلام سردار دلها در هفته دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹
خدیجه دیناری گفت: در راستای بزرگداشت این هفته، پویش دلنوشته «سلام سردار دلها» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را راه اندازی کرده ایم.

«خدیجه دیناری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با بیان این مطلب که برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس حول محور فضای مجازی در حال اجرا می باشند، گفت: در راستای بزرگداشت این هفته، پویش دلنوشته «سلام سردار دلها» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را راه اندازی کرده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج بیان کرد: این پویش با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و آشنایی کودکان، نوجوانان و جوانان با سیره این شهید والا مقام است.

وی اضافه کرد: به همین منظور از علاقمندان به شرکت در این پویش خواستیم که دلنوشته های خود را خطاب به سردار دلها از طریق گروه مجازی کانون در واتس آپ ارسال کنند.

دیناری ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته دفاع مقدس، تهیه عکس نوشت حاوی تصاویر شهدا و فرازی از وصیت نامه های آنها در بستر فضای مجازی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج اظهار کرد: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بازخوانی وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که در همین راستا در حال انتشار وصیت نامه این شهید بزرگوار در فضای مجازی هستیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این با کمک جوانان مسجدی عضو کانون، فضای فیزیکی مسجد و کانون متناسب با هفته دفاع مقدس فضاسازی شده است.

دیناری با اشاره بر لزوم آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره شهدا، تاکید کرد: ما باید با ترویج سیره شهدا برای نوجوانان و جوانان الگوسازی کنیم در غیر این صورت دشمنان دین اسلام و انقلاب اسلامی برای فرزندان ما الگوهایی کاذب معرفی می کنند.

مدیر کانون یاسین روستای چاه عید قلعه گنج ادامه داد: سیره شهدا یکی از بهترین راه های ترویج ارزش های اسلامی در جامعه است.

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم اجرای این برنامه ها مورد رضایت حضرت حق قرار گیرند و با تاسی از سیره شهدا زندگی سعادتمند داشته باشیم.

پایان پیام/ 586